NHS اتخاذ نظامی تروما تکنیک برای مبارزه با کروناویروس

Vudi Xhymshiti / Shutterstock.com بیمه خدمات درمانی تطبیق تروما پشتیبانی از تکنیک های اغلب استفاده می شود در ن

توسط AKHSHIJNEWS در 2 اردیبهشت 1399

Vudi Xhymshiti / Shutterstock.com

بیمه خدمات درمانی تطبیق تروما پشتیبانی از تکنیک های اغلب استفاده می شود در نظامی تنظیمات برای استفاده در خط مقدم از coronavirus بحران در این باور است که کارکنان می تواند تجربه تروما قابل مقایسه است که دیده می شود در میدان جنگ است.

موسسه خیریه کمک به قهرمانان گفت: حمایت دراز مدت نیاز به در محل قرار داده برای سلامت کارکنان مبارزه با کروناویروس, شده است در حال توسعه یک بسته از منابع به طور خاص طراحی شده برای پزشکان و پرستاران به خصوص کسانی که مشغول به کار در بلبل بیمارستان.

جیمز کلدر ارشد پزشک در بیمارستان بلبل در لندن اکسل, که همچنین دارای یک پس زمینه نظامی گفت: "استرس برای ما پرستاران و پزشکان درمان فوق العاده بیماران بیمار ممکن است مرکب احساس آسیب پذیری توسط کسانی که مشغول به کار در نقشهایی که از قبلی خود را در منطقه از تجربه و تخصص. همراه با این نیاز به پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی که محدود طبیعی روشهای ارتباطی است لازم پیشرفت های موجود رفاهی کارکنان مدل ها و افزایش آگاهی از اهمیت سلامت روان پشتیبانی می کند."

این یک وضعیت جنگ و ما باید مطمئن شوید که ما برای مراقبت از سرپرستان" – کارول Betteridge کمک برای قهرمانان

او گفت: بلبل کارگران را با اقتباس از یک تکنیک استفاده می شود در بسیاری از نظامی تنظیمات که در آن کارکنان "buddied" و تشویق به نگاه کردن به یکدیگر در طول خود را تغییر.

"اگر شما با هر یک از دیگر زمانی که شما برای اولین بار در یک شیفت شما معرفی خودتان و به یکدیگر صحبت می کنند پس از تغییر. اگر آنها ناراحت هم مشکل با یک بیمار یا یک مرگ آنها بنشینید و یک فنجان چای. آن را به خوبی کار می کرد در گذشته در ارتش و در این کار بسیار خوب در اینجا," او گفت:.

"امید است که این تاثیر مثبت برای نیروهای بهداشت روانی دیده می شود نظامی که با استفاده از TRiM [تروما و مدیریت ریسک – همکار سیستم پشتیبانی با استفاده از متخصصان آموزش دیده] و 'buddy' سیستم ممکن است به تصویب رسید بیشتر به طور گسترده ای در حمایت از ما در خط مقدم کارکنان بیمه خدمات درمانی. این یک مثال عالی از انتقال مهارت از یک حرفه به یکی دیگر."

کمک برای قهرمانان ساخته شده است که خود زمینه راهنمای مراقبت از خود در دسترس کارکنان بیمه خدمات درمانی. منابع شد برای طراحی و تولید شده با ورودی از زخمی شدن نظامی جانبازان اما موقعیت های بسیاری از بیمه خدمات درمانی کارگران برخورد با "رسم بسیاری از تشابه به کسانی که جانبازان ما روبرو خواهد شد در میدان جنگ و فراتر از آن گفت.

هدایت را به سه بخش: بدن احساسات و ذهن است.

کمک به قهرمانان از رفاه و خدمات بالینی کارول Betteridge که قبلا فرار یک بیمارستان صحرایی در اردوگاه سنگر و استحکامات در افغانستان گفت: نگهبان: "بسیاری از نحوهی من می توانید ببینید بین تجربه نظامی و چه بیمه خدمات درمانی کارگران نیاز به مقابله با. این یک وضعیت جنگ و ما باید مطمئن شوید که ما برای مراقبت از مراقبین.

"مردم در بیمارستان ها را می خواهید می شود قادر به کمک به هر کسی قادر به صرفه جویی در همه, اما گاهی اوقات که نه ممکن است و آن را دشوار است برای مقابله با. مردم همیشه احساس آنها می تواند انجام داده اند بیشتر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب