Presenteeism زیاد تحت مستند رانده شده توسط افزونگی و حجم کار نگرانی

شاتر بیش از یک سوم کارکنان (35%) است ادامه داد: در حالی که احساس ناخوشی در طول مستند با بسیاری از احساس است که

توسط AKHSHIJNEWS در 12 خرداد 1399

شاتر

بیش از یک سوم کارکنان (35%) است ادامه داد: در حالی که احساس ناخوشی در طول مستند با بسیاری از احساس است که بیماری خود را نمی خواهد به عنوان دیده می شود به اندازه کافی جدی به حکم زمان و برخی از ترس آن را افزایش می دهد, خطر رفع اشکالات.

این است که با توجه به بیمه گر کانادا زندگی که جوان تر و کاربر بیشتر کارکنان شد به احتمال زیاد به کار هنگامی که ناخوشی زیرا آنها ترس از پیامدهای نظر گرفتن زمان: 41 درصد از 26-34 ساله و 33 درصد از 18-25 ساله را تحت مستند در مقایسه با فقط 20 درصد از بیش از 55s.

چهل درصد گفت: آنها خود احساس نمی کنند بیماری جدی بود به اندازه کافی به حکم زمان در حالی که 26 درصد گفت: حجم کار خود را بیش از حد بزرگ بود.

بسیاری احساس می شود وجود دارد پیامدهای مالی برای آنها با 22% نگران چگونه آن را تحت تاثیر قرار خود را پرداخت. شانزده درصد احساس آن را افزایش می دهد, خطر رفع اشکالات.

یکی در پنج گفت: دیگر همکاران و یا اعضای ارشد ستاد را احساس گناه در مورد در نظر گرفتن زمان.

"این" همیشه در فرهنگ کار ما به تصویب رسید و در طول دهه گذشته به سر; مستند است و آن را بدتر و کارکنان احساس می کنند نمی تواند خاموش. به عنوان تندرستی جسمی و روحی از کارکنان انگلستان کشیده است به حد بهره وری می تواند به طور قابل توجهی آمار گفت:" پل Avis گروه بیمه مدیر بازاریابی در کانادا زندگی است.

"اما با بسیاری از مردم وحشت زده آنها ممکن است از دست دادن شغل خود را به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر جای تعجب نیست که آنها در حال کار را از طریق بیماری و نگران پیامدهای نظر گرفتن زمان."

مستند بدان معنی است که کارکنان مشغول به کار بودند دیگر ساعت: 18% گفت: ساعات کار خود را افزایش یافته بود و 15 درصد مصرف کمتر می شکند و 10 درصد مصرف نمی شکند.همه در همه ،

تصمیم گیران بودند احساس موظف به نظر می رسد در حال حاضر به کارکنان (41%) و 21 درصد گفت: presenteeism افزایش یافته بود پس از مستند آغاز شد.

اما 41 درصد از سازمانها معرفی کرده بود اقدامات برای حمایت از کارگران مبارزه با presenteeism و 25 درصد به طور فعال تشویق کارکنان به کار در حالی که ناخوش است.

"کارفرمایان باید نقش فعال بازی در تشویق کارکنان خود را به زمان آنها نیاز به بهبود یافتن از بیماری روانی و یا جسمی, و آن را تشویق می کنند که 41% معرفی اقدامات برای حمایت از مبارزه کارگران است. به یاد داشته باشید گروه سیاست های حفاظت آمده با طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی هم" اضافه شده Avis.

این Opinium بررسی تحقیقات تحت پوشش 2000 کارمند و 500 SME رهبران کسب و کار و انجام شد در اوایل ممکن است.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب