شهاب مسائل هشدار در مورد COVID-19 گسترش در تظاهرات

محتوای مقالهساسکاچوان ارشد پزشکی سلامت افسر صادر کرد و هشدار داد که تظاهرات عمومی مانند کسانی که در همبستگی با

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان ارشد پزشکی سلامت افسر صادر کرد و هشدار داد که تظاهرات عمومی مانند کسانی که در همبستگی با تظاهرات علیه نژادپرستی در ایالات متحده "به طور چشمگیری با افزایش خطر COVID-19 انتقال است.

دکتر ثاقب شهاب هشدار شرح زیر است تظاهرات در رجینا و ساسکاتون هفته گذشته decrying قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

"مردم حضور عمومی بزرگ تظاهرات قرار دادن خود و دیگران در معرض خطر ابتلا به عفونت" می خواند بیانیه ای از وزارت بهداشت و درمان صادر چهارشنبه.

"نمی دانستند که آنها ممکن است در تماس با خواهد شد تماس را ردیابی و بهداشت عمومی پیگیری دشوار است. به عنوان یک نتیجه افراد ممکن است به موقع هشدار از قرار گرفتن در معرض بالقوه با سلامت عمومی است."

REGINA, SASK : June 2, 2020 -- Hundreds attended an emergency solidarity rally at the Legislative Building related to the Black Lives Matter protests going on south of the border in Regina on Tuesday, June 2, 2020. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
صدها نفر با حضور در اورژانس همبستگی تجمع در قانون گذاری ساختمان مربوط به زندگی ماده تظاهرات رفتن در جنوب مرز در رجاینا در سه شنبه, ژوئن 2 , تروی پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

ادارات پلیس در ساسکاتون و رجینا گفت: آنها برنامه ریزی برای ورزش در اختیار خود هنگام استفاده از بهداشت عمومی به منظور مدنی تظاهرات ترجیح می دهند به یک رویکرد آموزشی است که توازن آزادی های مدنی و سلامت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب