محتوای مقاله
تاد Brandt می داند آن می تواند مدت زمان طولانی قبل از مردم از استان های دیگر بسیار کمتر از کشورهای دیگر بازگشت به ساسکاتون.
است که چرا گردشگری ساسکاتون ارشد اجرایی قصد دارد به صرف تقریبا 1.5 میلیون دلار بازاریابی این شهرستان به دیگر ساسکاچوان ساکنان بیش از چند ماه آینده.
"این است که همه در تلاش برای بدست آوردن مردم را به کار می کنند. بازدید کننده اقتصاد است نهفته از هر در ساسکاتون و ما هنوز بسیاری از افراد که بیکار هستند و از هر بخش," او گفت:.
"(برنامه) خواهد شد و سپس گسترش به ملی و بین المللی, بازاریابی, هنگامی که آن را مناسب است."
ساسکاتون شورای شهر رای دادند 6-5 هفته گذشته به گردشگری ساسکاتون یک بار $145,000 اعطای 10 درصد از $1.45 میلیون اضافی بودجه بازاریابی Brandt گفت: تقسیم به طور مساوی بین عمومی و خصوصی منابع مالی است.
برانت گفت که می آید در بالای غیر انتفاعی تقریبا 500.000 دلار هزینه سالانه برای خدمات مقابله با شهرستان. گردشگری ساسکاتون با استفاده از یک آلبرتا-based advertising agency, اما او گفت: آن را فقط دریافت حدود پنج درصد از کل.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- نهان پیوند بین, پاک, پخت و پز و COVID-19 همه گیر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- خرید لباس بچگانه از پیانو استایل
- COVID-19: تصویری بازی های خوب برای سلامت روانی در طول همه گیر می گوید U S پروفسور
- چگونه یک اسباب بازی را به زمین بزنیم
- SDGs: چالش برای بهبود زندگی پس از COVID-19 بحران
- حقوق و دستمزد ادارات تحت فشار اما "قهرمانان گمنام از ساعت'
- نامه به سردبیر ژوئن 8
- از باشگاه صبحانه به RBG, ساسکاتون لباس زن برای سرگرمی در طول COVID-19 همه گیر