مغلوب ساختن پیشی جستن سرحال دیکتاتور

ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح TerraViva سا

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399
ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

دکتر آلون بن Meir-یک استاد روابط بین الملل در مرکز امور جهانی در دانشگاه نیویورک (NYU) آموزش دوره های بین المللی مذاکره و رشته مطالعات خاورمیانه.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ. اعتبار: سازمان ملل عکس/مانوئل الیاس

نیویورک Jul 24 2020 (IPS) - من مانند بسیاری از هموطنان آمریکایی من بسیار نگران تهمت دیکتاتوری گرایش. با توجه به رفتار چه گفت و آیا بیش از چهار سال گذشته – او ممکن است به خوبی عمل می کنند برخی از این گرایش به خصوص اگر او از دست می دهد انتخابات توسط یک حاشیه باریک.

نگرانی من متعدد نیست اما بسیار مهم است: اگر او به چالش می کشد نتایج انتخابات و همچنان مصمم خواستار بازشماری و یا یک انتخابات جدید و به طور کامل ؟ چه اگر او حاضر به ترک کاخ سفید و مانع از انتقال مسالمتآمیز قدرت ؟

چه می شود اگر او خواستار نظامی به اشغال تمام شهرستانها عمده آمریکا در حالی که او هنوز هم در آمریکا بین روز انتخابات و مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ؟ و اگر چه او فرمان هواداران خود را به سلاح های همگرا به خیابان ها و مقابله با خشونت به احتمال زیاد تعداد گسترده ای از معترضان که تقاضا مغلوب ساختن پیشی جستن حذف از کاخ سفید است که می تواند منجر به نوعی از جنگ داخلی?

اگر چه بسیاری از رهبران دموکرات از جمله جو بایدن و نمرات از روزنامه نگاران و دیگران سخن گفته اند در مورد نگرانی های خود را در این زمینه هنوز وجود ندارد مملو بحث و گفتگو در مورد فوق غیر قابل تصور حالات.

علاوه بر این می کند کنگره – خانه و/یا سنا – باید قانون اساسی قدرت را به اقدام در چنین شرایطی یا دیوان عالی کشور مجاز به مداخله ؟ وجود دارد هر چیز دیگری در قانون اساسی است که پرداختن به این مسائل نگران کننده?

20 متمم قانون اساسی می گوید که "از نظر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور باید در نهایت در ظهر در روز 20 ژانویه." اما چه می شود اگر او را ترک نمی کند? من مطرح شده این سوال به اروین Chemerinsky رئیس دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و یکی از این کشور مهمترین قانون اساسی از دانشمندان است. "پس از همه," او گفت: "اتفاقی است که در جای دیگر در جهان است.

امید من این است که دادگاه خواهد به سرعت حکومت است که جو بایدن رئیس جمهور است و همه قدرت از دفتر... هر وقت رئیس جمهور که از دست داده است یک انتخاب مجدد پیشنهاد شروع با جان آدامز در سال 1800 به سمت چپ, کار بدون حادثه است."

به نظر من این تهمت را به خوبی ممکن است یک انحراف. و اگر مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم نمی خواهد ترک کاخ سفید ؟ Chemerinsky گفت: "من شک دارم که نظامی خواهد با چوب او را در آن شرایط. البته اگر آن چه پس از آن یک دیکتاتوری نظامی به کشورهای دیگر را تجربه کرده اند. اگر چه برخی از نظامی با جناح راست شبه نظامیان حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن. سپس ما را به نوعی از جنگ داخلی."

در حالی که بسیاری از جمهوری خواهان و دموکرات ها ممکن است فکر می کنم که هر یک از این سناریو دور از ذهن واقعیت باقی می ماند که مغلوب ساختن پیشی جستن به دیکتاتوری گرایش و گهگاه اعمال آنها را توسط تست زمین برای ارزیابی واکنش های عمومی و وزن چگونه پایگاه خود در پاسخ به او حرکت می کند. در اینجا چیزی است که او نمایش می دهد و چقدر مشترک او سهام با دیکتاتورها در کل.

رئیس جمهور برای زندگی: مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: در بسیاری از موارد است که او خواهد بود رئیس جمهور برای زندگی —در ماه مارس 2018, او با بازی در اطراف با این ایده پس از ستایش Xi Jinping برای اعطای خود را دقیقا به این عبارت پسوند. تهمت نیز ترجمه پوچ الگوی رفتاری نشان دادن او باقی مانده رئیس جمهور برای 88,000 سال — کمی طولانی تر از طول عمر انسان است.

'من می توانم انجام آنچه من می خواهم: مانند بسیاری از هوازن در روز سه شنبه 23 ژوئیه 2019 تهمت پیشنهاد کرد که قانون اساسی به او این قدرت را به انجام "...هر چه من می خواهم به عنوان رئیس جمهور." اما من حتی نمی بحث در مورد آن." البته او اغلب در تلاش برای انجام درست آن برای دیدن اگر او می تواند دور با آن.

مخالف واقعیت: تهمت بدنام دروغ و ایجاد واقعیت خود را فقط مانند بسیاری از دیکتاتورها انجام دهد. باب وودوارد گزارش در کتاب خود که از ترس جان کلی توضیح داده مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان unhinged: "او یک ادم سفیه و احمق. آن را بی معنی به تلاش برای متقاعد کردن او را از هر چیزی. او رفته خاموش ریل. ما در Crazytown. من حتی نمی دانم که چرا هر یک از ما اینجا هستیم."

ارائه خود را به عنوان معصوم: رهبران مستبد هرگز اعتراف است که آنها ساخته شده است یک اشتباه و نه مغلوب ساختن پیشی جستن. برای مثال در یک صدای جیر جیر او حاضر به عقب نشینی از "هوا" که در آلاباما بود و ضربه طوفان دوریان که نادرست بود. مغلوب ساختن پیشی جستن رفت تا آنجا که به تغییر آب و هوا خدمات ملی را نقشه دوریان این مسیر شامل بخشی از آلاباما به " ثابت کند که حق با او بود.

کینه جو: Vindictiveness طبیعت دوم به همه دیکتاتورها. پس از استیضاح تبرئه تهمت بود مشخص کینه جو نسبت به خود تصور دشمنان است. آنها "شر شریر و فاسد 'پلیس کثیف.'" او عادت معنی روحیه و کینه توز. مغلوب ساختن پیشی جستن و ستم است که اغلب بلاعوض و بدون هیچ توضیحی. آن است که فقط او چه کسی است.

عاشق: ما هنوز به یک مستبد است که خود محور به هسته. مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع یک کتاب درسی عاشق. ساندر Thomaes رشدی روانشناس در دانشگاه اوترخت مدعی است که مغلوب ساختن پیشی جستن است "فعل عاشق." او پر اب و تاب سند چشم انداز از خود; نیاز به تحسین و غبطه می خوردند.

داخلی مداخله نظامی: مغلوب ساختن پیشی جستن سریع است و مانند تمام ظالمان به توسل به نظامی برای نشان دادن قدرت و اقتدار است. در تاریخ 1 ژوئن 2020 تهمت اعزام ارتش به دخالت در طول تظاهرات در واشینگتن دی سی. او اعزام فدرال آمريکا با شناسایی به سرکوب تظاهرات در پورتلند دو هفته پیش برابر خواهد شد از شهردار که در ادامه به مسافت های مسالمت آمیز معترضان در بینام و ماشین شبیه به گشتاپو. او بیشتر تهدید به ارسال بیشتر فدرال مأموران اجرای قانون به شهرستانها عمده ما. "ما در حال رفتن به اجازه دهید این اتفاق می افتد در کشور ما," او گفت: "همه اجرا شده توسط لیبرال دموکرات."

ستایش دیکتاتورها: trump's میل برای دیکتاتورها چه کسی به او حسد برای انجام آنچه آنها لطفا بدون مسئوليت است که به خوبی شناخته شده است. در سپتامبر. 7, 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ان بی سی: "اگر [پوتین] می گوید: چیزهایی که در مورد من, من قصد دارم برای گفتن چیزهایی که در مورد او. من در حال حاضر گفت: او واقعا بسیار از رهبر است." در مورد ظالم رئیس جمهور ترکیه اردوغان او اظهار داشت: "من یک فن بزرگ از رئیس جمهور."

حمله به رسانه ها: رسانه ای رایگان است که بزرگترین تهدید برای رژیم های اقتدارگرا. مغلوب ساختن پیشی جستن حملات در رسانه ها معمول خواستار آن "دشمن مردم است." در طول سال گذشته در سفر به اجلاس G20 در ژاپن مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به پوتین در مورد حضور رسانه ها: "چگونه به خلاص شدن از آنها. خبر جعلی یک اصطلاح نیست؟"

توطئه نظریه پرداز: مغلوب ساختن پیشی جستن یک استاد در تئوری های توطئه است. که چه هوازن و اغلب درست کردن به دشمنان خود را تنبیه. در میان بسیاری از توطئه او ترویج تهمت ادعای اوکراین و نه روسیه دخالت در انتخابات 2016 و مشغول به کار بودند در برابر او (با وجود قریب به اتفاق توافقنامه از هوش است که روس ها هک DNC سرور).

خروج از موافقت نامه های بین المللی/سازمان: رهبران مستبد اغلب مخالف موافقت نامه های بین المللی هنگامی که آن را در خدمت منافع خود را به درخواست تجدید نظر به سیاسی خود را پایه. مغلوب ساختن پیشی جستن است پس از توافق پاریس در تغییرات آب و هوایی در ماه ژوئن سال 2017 به طرح جامع اقدام مشترک در ماه مه 2018 و شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژوئن 2018 در میان بسیاری دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن حمله به منتقدان: دیکتاتورها را تحمل نمی کند هر گونه انتقاد. در ژانویه 2017 در پاسخ به انتقاد از Rep., John Lewis, مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "Congressman John Lewis باید زمان بیشتری را صرف در رفع و کمک به منطقه خود است که در شکل وحشتناک و سقوط از هم جدا (نه به ذکر است جرم و جنایت آلوده) به جای دروغ شکایت در مورد نتایج انتخابات."

اطراف خود را با بله مردان: مانند هر مستبد تهمت حفظ تنها کسانی که با او به توافق برسند. به عنوان یک سابق شورای امنیت ملی گفت: با توجه به Politico "من احساس می کنم شما در حال حاضر لازم نیست که یک تیم یا تیم. شما واقعا به چه کسی مانده است که خواهد گفت: "بله."

من اعتقاد ندارم که دموکرات و مسئول رهبران جمهوری خواه باید به سادگی اخراج هر یک از موارد فوق نگران کننده حالات فقط به این دلیل آنها نمی افتد قبل از. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بر خلاف هر یک از پیشینیان خود او فاسد است به هسته و منافع خود را به عنوان او را درک می آید قبل از این ملت است.

او به شدت می خواهد برای چسبیدن به قدرت از هر راهی که او می تواند. درست مانند هر دیکتاتور او را در خم شدن به هر گونه کم و تقلب و دروغ و تهدید وحشیانه حمله مخالفان خود را سرکوب حق رای (به خصوص سیاه و جوامع اسپانیایی زبان) و در ادامه به سلب مشروعیت انتخابات و حتی قبل از آنها می گیرد.

او توانمندسازها رهبری حزب جمهوری خواه ایستاده بود idly توسط همه همراه و به او اجازه اجرا وحشی به خطر اندازد داخلی کشور و امنیت جهانی ایستاده که برای آنها پرداخت خواهد شد از صمیم قلب آمده نوامبر.

من امیدوار هستم که هیچ کدام از سناریوهای بالا رخ خواهد داد. اما ما می تواند مطمئن باشد که با توجه به اخلال در رفتار و تلاش مداوم به تقلید از دیکتاتورها تهمت را به سادگی واگذار اگر او از دست می دهد انتخابات و مسالمت آمیز تخلیه دفتر خود می آیند ژانویه 20 2021?

ما فقط می توانیم امیدوار باشیم اما از آن خواهد شد یک قبر اشتباه نیست به این روشن علائم هشدار دهنده را جدی بگیرید. آگاه باشید امریکا و آماده برای عمل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب