نظر
- با ناهموار پیشرفت و به آن سرایت بدتر با شکست در چند جانبه با توجه به نصب آمریکا-چین تنش بازیابی از Covid-19 رکود از نیمه اول سال 2020 در حال حاضر انتظار می رود تدریجی تر از آنچه قبلا پیش بینی شده است.
همه گیر پاسخ اقدامات
در صورت Covid-19 گیر بسیاری از دولت ها به ویژه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) اقتصاد معرفی عظیم مالی و پولی بسته برای سرایت مهار امداد و بازیابی.
صندوق بین المللی پول (IMF) برآورد دولت جدید اقدامات از طریق اواسط ماه ژوئن سال 2020 در حدود US$11 تریلیون. این صندوق پیش بینی شده جدید وام گرفتن توسط همه دولت ها به افزایش از 3.7 درصد تولید جهانی در سال 2019 به 9.9 درصد در سال 2020 است.
طرح بهبود تدریجی از نیمه دوم سال 2020 این صندوق انتظار دارد متوسط کسری مالی به افزایش 14 ٪ به عنوان جهانی بدهی های عمومی می رسد تمام زمان بالا بیش از 101 درصد از محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) در 2020-2021.
بعد از کشمکش اروپا و رهبران خطر بیافتد جدید US$2.1 تریلیون (€1.8 تریلیون دلار) بسته بندی در 21 جولای. کمیسیون اروپا نیز فعال می شود به طور کلی فرار بند در قوانین مالی اتحادیه اروپا اجازه می دهد کسری به بیش از 3 ٪ از تولید ناخالص داخلی.
مکمل های پولی طرح شامل استراحت توصیه می شود بازل 3 سرمایه بافر کاهش ذخیره اجباری نسبت و تسهیل شرایط برای اضافی موقت تسهیلات اعتباری برای بانک ها و کسب و کار.
بنابراین بانک مرکزی باید متعهد حدود US$17 تریلیون دلار برای گسترش 'غیر متعارف' اقدامات به خرید اوراق قرضه شرکت های بزرگ علاوه بر اوراق قرضه دولتی و تحت حمایت دولت وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار معرفی شده در طول GFC.
آسیاب های بادی از ذهن مالی
اقتصاد کلان اقتصادی سیاست گذاران باید مقاومت وابسته به دان کیشوت انگیزه برای مبارزه با مالی 'آسیاب های بادی ذهن' به جای انجام مسئولیت خود به دنبال به طور مداوم ضد ادواری سیاست های اقتصاد کلان.
جهانی بدهی عمومی در آمد و به 83 درصد از خروجی جهان در سال 2019 از 60 درصد در سال 2008 قبل از GFC. این افزایش شدید اتفاق افتاده است با وجود اقدامات ریاضت از سال 2010 زمانی که بسیاری از G20 و کشورهای OECD به تصویب رسید تثبیت مالی.
که به نوبه خود به سیاستهای ریاضت اقتصادی به دنبال مشاوره از صندوق بین المللی پول OECD و بانک مرکزی اروپا که به استناد تاثیر گذار اما گمراه کننده تحقیقات علمی. اما تثبیت مالی "پس از رکود بزرگ بود و یک اشتباه فاجعه بار" نتیجه یک فوربس مقاله نویس. آن موفق به ارائه قوی بازیابی اجازه دهید به تنهایی رشد پایدار.
پس از آن صندوق بین المللی پول تحقیق یافت تثبیت مالی مطرح شده در کوتاه مدت بیکاری با حتی سخت تر اثرات در دراز مدت صدمه زدن به دستمزد بگیران بسیار بیشتر از سود و اجاره-بگیر. اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول اولیور بلانچارد و همکارانش صندوق مشاوره برای اوایل مالی از نو سنگر سازی و نامناسب است.
آسیاب های بادی می توانید بلوک بازیابی
معکوس اضطراری اقتصادی اقدامات بیش از حد به زودی خطرات سقط بازیابی و حتی ممکن است ماشه جدید رکود. حتی یک دارایی مدیر صندوق اذعان کرده است "مانند یک دوره از آنتی بیوتیک های اقتصادی امداد بسته است موثر ترین زمانی که اداره به اتمام".
هنگامی که پرزیدنت فرانکلین دلانو روزولت سعی در به تعادل بودجه در سال 1937 پس از اطمینان مجدد انتخابات متعاقب آن رکود به پایان رسید بازیابی تنها دو ماه پس از کسری هزینه های از سر گرفت و در سال 1939. همچنین کشورهایی که رها مالی توسعه ای برای تحکیم از سال 2009 تا به حال بدتر بازیابی سوابق بیش از دیگران است.
کسری بودجه و بدهی در واقع نمی شده است قابل اعتماد شاخص های رشد بلند مدت چشم انداز. وسواس با بدهی و کسری در حالی که نادیده گرفتن هزینه های ترکیب و بهره وری, 'کسری شاهین' تمایل به تطهیر پتانسیل رشد اثرات اقتصادی سیاست های مالی.
با این وجود این صندوق ادامه داد: برای هشدار دادن در ماه ژانویه 2019 که بالا و افزایش بدهی عمومی تشکیل "بالقوه گسل های خط". قبل از همه گیر اقتصادی رکود کاهش مالیات فقیر و قیمت کالاها ناشی از بزرگتر کسری مالی نیاز به بیشتر بدهی دولت در حال حاضر مرکب Covid-19 مهار امداد و بهبود تلاش.
واضح است که دولت سیاست های اقتصاد کلان نباید هدایت بازار مالی هوی و هوس. ترک سیاست ساخت به چنین نفوذ سیگنال های بازار می تواند فشار اقتصاد در رکود به ماندگاری افسردگی است. اخیر صندوق بین المللی پول انتقال رهبری به نظر می رسد که منجر به بیشتر عمل گرایی فقط در زمان.
سرمایه گذاری برای آینده
صندوق مارس سال 2020 مالی نظارت بر خواست دولت را به استفاده از در طول تاریخ کم هزینه استقراض برای سرمایه گذاری برای آینده—در سیستم های بهداشتی و زیرساخت های کم کربن technologies آموزش و تحقیقات—در حالی که افزایش رشد بهره وری. پس از همه, یک سال پیش در اقتصادهای پیشرفته صرف شد تنها 1.77% خود را در ترکیب تولید ناخالص داخلی بدهی های بهره به پایین ترین سطح از سال 1975 است.
غیر منتظره آن را نیز توصیه دولت به منظور افزایش اتوماتیک, تثبیت کننده از جمله مالیات و سود سیستم برای ایجاد ثبات در درآمد و مصرف مربوط به مالیات مترقی و امنیت اجتماعی پرداخت و یا کمک های بیکاری.
بدون شک سیاستمداران اغلب وسوسه و کاهش هزینه های بدهی به قرض گرفتن به صرف بیشتر در "پوپولیستی" برنامه در حالی که برش مالیات است. چنین غیر مسئولانه سیاست های مالی باید اصلاح شود.
واضح است که دولتها باید به دنبال در چگونه پول قرض گرفته شده و یا در غیر این صورت صرف شده است. اگر مثلا پول قرض گرفته شده می رود به سرمایه گذاری و افزایش بهره وری دارایی های عمومی می تواند نه تنها به رشد اما همچنین به درآمد.
Covid-19 رکود کاملا متفاوت از آنهایی اخیر پس بحران های مالی. در عین حال همه رکود را تهدید به تبدیل شدن به افسردگی اگر نه به سرعت و به طور مناسب صورت گیرد.
ما در یک مبارزه سخت در هر دو سلامت عمومی و اقتصادی جبهه. سیاست نه تنها باید مناسب برای مشکلات در دست, اما همچنین باید شرایط را برای ایجاد آینده ای بهتر به جای به سادگی در تلاش برای بازگشت به وضعیت موجود حول و حوش Covid.
به عنوان رهبران رویایی را در طول و پس از جنگ جهانی دوم ما نیاز به برنامه های مناسب نه تنها برای احیای اقتصاد و معیشت اما همچنین برای ساخت بیشتر پویا و پایدار و عادلانه در اقتصاد است.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- Coronavirus only proves that SMEs need employee benefits
- پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر یکپارچه بافت آلبومها هم در "دلپذیری گلوله'
- رانندگی در تئاتر ایجاد اجتماعی فاصله پسند تجربه فیلم برای ساسکاتون
- ماکرون میگوید که پشت این اظهارات است و قول داده که فرانسه واکسینه نشده را «خشم» کند
- سیل ناگهانی: بازیابی و آماده سازی
- روز جهانی آزادی مطبوعات: حمله به آزادی رسانه ها در آسیا بدتر در طول COVID-19 همه گیر
- 3 بسیار مفید مفید برج خنک کننده پیشنهادات برای شرکت های کوچک
- علوم و تجهیزات آزمایشگاهی - متخصص آزمایشگاه
- مخزن: چگونه پلیس صرف تبدیل شدن به یک گاو مقدس در ساسکاتون?
- گرفتن نبض: Sask. ساکنان گزارش مصرف در کمتر بدهی پس از همه گیر شروع