آرایشگاه یک کارمند و خود اشتغالی می یابد دادگاه

عکس: Shutterstock (مطرح شده توسط مدل) خود اشتغالی آرایشگاه به دست آورده به حق ادعا می کنند برای اطلاع تعطیلات

توسط AKHSHIJNEWS در 30 تیر 1399

عکس: Shutterstock (مطرح شده توسط مدل)

خود اشتغالی آرایشگاه به دست آورده به حق ادعا می کنند برای اطلاع تعطیلات و رفع اشکالات پرداخت در یک "نقطه عطفی" مورد که دارای پتانسیل برای تغییر شرایط کار برای هزاران نفر از زیبایی کارگران صنعت.

اشتغال دادگاه موافقت کرد که 26 ساله Meghan گورمن باید به عنوان مزایای یک کارمند در مرکزی منچستر سالن که در آن او تا به حال مشغول به کار در یک شغل اساس.

خانم گورمن از Clitheroe لنکشایر گفت: دادگاه که ترنس پل سالن که او گفت: نگهداری 67 درصد از takings مجموعه ای از ساعت ها کار می کنند.

او مشاور حقوقی غیر تمرین وکیل جودیت نقب زن از مستقیم و پرسنل گفت مقدماتی قضاوت می تواند هزاران آرایشگری در سراسر کشور اضافه کرد که آن را می تواند تحت تاثیر قرار مردم در حرفه های دیگر برای مثال دندانپزشکان و بهداشت رانندگان تحویل و كتابداران است.

Ms نقب زن گفت: "تمام آرايشگري صنعت و بسیاری دیگر را متاثر از این تصمیم. اهمیت بزرگ است, به عنوان بسیاری از مردم که فکر می کنم آنها خود اشتغالی در واقع نیست.

"تاثیر Pimlico لوله کش و رانندگان مورد تغییر آب و هوا."

Ms نقب زن توضیح داد که این مورد بود که خانم گورمن تحت درمان قرار گرفت به عنوان یک کارمند بود و نه واقعا خود اشتغالی و بنابراین باید با بهره مندی از قانون استخدام حقوق.

"او کارفرمایان اعمال کنترل بیش از همه جنبه های کار خود را," او گفت: با وجود کار خود را تحت یک قرارداد نامیده مستقل قرارداد برای خدمات.

ترنس پل که دارای پنج سالن در اطراف Manchester منطقه ادعا کرد این شرکت خود اشتغالی آرایشگری حال کنترل بر ساعت و روز آنها کار کرده و کار خود را شروع و اتمام زمان درمان آنها می تواند آنها را و تعطیلات خود را.

خانم گورمن مورد مناقشه این گفته او به کار از 9 تا 6 از دوشنبه تا شنبه و تا به حال هیچ کنترل بیش از قیمت گذاری.

او همچنین ادعا کرد که او تا به حال به مطابقت ترنس پل استاندارد لباس, استفاده از محصولات و تا به حال به اطلاع سالن اگر او می خواست ،

خانم گورمن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "آنها به وضوح قدرت و کنترل است. من آن را باور نمی کند می تواند در نظر گرفته شود من در کسب و کار خود من حساب.

"من فکر می کنم برای برخی از زمان که قرارداد آنها تا به حال در جای درست نبود گفت: من خود اشتغالی زمانی که آنها تا به حال تمام کسانی که قوانین در محل."

Ms پورتر مشغول به کار به مدت شش سال در سالن قبل از آن در بسته 2019.

خانم گورمن را نیز به دنبال دیگر ادعا می کند در برابر ترنس پل از جمله ناعادلانه و غیر قانونی اخراج تبعیض جنسی و عدم ارائه قرارداد کتبی از اشتغال است. او همچنین ادعا می شود برای تعطیلات پرداخت وکیل او گفت:.

اشتغال دادگاه, قاضی, Marion, چاق شدن حکومت در خانم گورمن نفع در ماه مارس با دلایل این حکم که هفته گذشته منتشر شد.

خانم گورمن در حال حاضر به دنبال ادعاهای دیگر در برابر ترنس پل از جمله ناعادلانه و غیر قانونی اخراج تبعیض جنسی و عدم ارائه قرارداد کتبی کار و اشتغال و همچنین ادعا برای تعطیلات پرداخت وکیل او گفت:.

این TUC نام دولت برای استفاده از آن برنامه ریزی شده اشتغال لایحه برای اطمینان از "همه حقوق کامل مگر اینکه رئیس می تواند ثابت کند که آنها واقعا خود اشتغالی".

TUC ارشد حقوق استخدام افسر تیم شارپ گفت: "این است که هنوز یک مورد دیگر از دادگاه خواستار نادرست خود اشتغالی.

"دولت باید برای استفاده از آن برنامه ریزی شده اشتغال لایحه به اطمینان حاصل شود که همه از حقوق کامل مگر اینکه رئیس می تواند ثابت کند که آنها واقعا خود اشتغالی."

هنوز مشخص نیست که آیا ترنس پل تجدید نظر در حکم دادگاه.

در اطراف 330,000 مردم کار در صنعت زیبایی در انگلستان بیش از 80 درصد از آنها را زنان با توجه به آمار و ارقام صنعت.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب