Metis ملت-ساسکاچوان را پوشش می دهد, درمان سرطان, هزینه های سفر

محتوای مقاله در ادامهMetis ملت-ساسکاچوان اعلام کرد در تاریخ 24 ژوئیه که آن را جبران اعضای آن برای هزینه های سف

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Metis ملت-ساسکاچوان اعلام کرد در تاریخ 24 ژوئیه که آن را جبران اعضای آن برای هزینه های سفر آنها به عنوان دریافت درمان سرطان است.

وجود دارد در حال حاضر شده است جذب اشاره کرد MN-S وزیر بهداشت Marg فریزن.

سفر پزشکی مسائل میان Metis اعضای بیشتر شد حاد پس از دولت استانی توقیف این ساسکاچوان شرکت حمل و نقل در سال 2017, او اشاره کرد.

"مردم با تکیه بر خدمات و در حال حاضر هیچ خدمات. آن را ناشی از یک معامله بزرگ از چالش" او گفت:, و اضافه کرد که MN-S را ارزیابی سفر برنامه در سال 2022 و امیدوار است که شامل انواع دیگر مراقبت مانند دیالیز درمان است.

دکتر Gary Groot, یک جراح و محقق در دانشگاه ساسکاچوان گفت: MN-S برنامه یک گام اما موانع متعدد باقی می ماند. آنها متفاوت از زبان به مسائل فرهنگی حساسیت در حالی که از دریافت مراقبت.

"این خوب است. این مثبت است. این کافی نیست," او گفت:.

دکتر کارولین تایت پزشکی شناس در U S موافق سفر یک موضوع در حال انجام برای Metis مردم است. این امر بیشتر به کسانی که زندگی در دور افتاده و مناطق روستایی که به سفر تا آنجا که ساسکاتون برای دریافت درمان.

بخشی از این مسئله قضایی, Tait گفت. در حالی که برای اولین بار سازمان ملل ممکن است هزینه های سفر از طریق دولت فدرال Metis مردم ممکن است برای دریافت کمک.

برای مثال یک اتوبوس در نظر گرفتن مردم از مونترال دریاچه نمی خواهد بود قادر به حمل یک Metis بیمار سرطانی, او گفت:.

"حتی اگر یک صندلی خالی آنها مجاز به استفاده از این سرویس به دلیل سلامت خود نمی افتد که تحت صلاحیت" او گفت:.

Tait به یاد می آورد داستان یک مرد که hitchhiked شده به ساسکاتون از La Loche برای دریافت درمان سرطان. هزینه های سفر باید آخرین چیزی که در ذهن بيمار به عنوان آنها تحت درمان او گفت:.

هانسن-گاردینر گفت: او خدا را شکر برای حمایت از سازمان هایی مانند ساسکاچوان آژانس سرطان و او قصد دارد برای ادامه دفاع از عنوان طولانی به عنوان او می تواند.

"این یک لحظه افتخار من است زیرا این چیزی است که من بوده ام برای مبارزه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن