یکی از برنامه پنجم موانعی در این تابستان با وجود کردند طرح

دنی Berszt / Shutterstock.com Coronavirus عدم اطمینان باعث شده است که رکود قابل توجهی در استخدام نیت افزایش بر

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

دنی Berszt / Shutterstock.com

Coronavirus عدم اطمینان باعث شده است که رکود قابل توجهی در استخدام نیت افزایش برنامه ریزی شده زوائد آن و احتمال محقر پرداخت را افزایش می دهد در ماه های آینده.

بیش از یک پنجم (22%) از سازمان برنامه ریزی موانعی در سه ماه منتهی به جولای سال 2020 تا شش درصد در سه ماهه قبلی با توجه به آخرین کار چشم انداز بازار گردآوری شده توسط CIPD و Adecco ،

بیش از نیمی (52%) از ارشد منابع انسانی حرفه ای نظرسنجی طرح کردند کارکنان و کسانی که در حال حاضر شرکت در این طرح انتظار می رود کردند 60 درصد از نیروی کار خود را به طور متوسط.

تعدادی از کارفرمایان در حال برنامه ریزی برای استخدام کارکنان بیشتر کاهش یافته و به پایین ترین سطح پس از بررسی سه ماهه آغاز کرد و در سال 2005; فقط 40 درصد در حال برنامه ریزی برای افزایش سرشماری در سه ماه منتهی به جولای سال 2020 در مقایسه با 66% است که همان گفت در زمستان 2019/20 بررسی.

این به معنای این گزارش خالص اشتغال تعادل که اقدامات تفاوت بین بسیاری از کارفرمایان که انتظار می رود به افزایش کارکنان سطوح و کسانی که انتظار می رود کاهش یافته است کاهش 25 امتیاز از 21 به -4.

CIPD ارشد بازار کار مشاور Gerwyn دیویس اشاره کرد که Coronavirus کار احتباس طرح تا به حال به احتمال زیاد staved کردن کاهش شغل اما بسیاری از کارفرمایان به حال شده است قادر به صرفه جویی در کارهایی که می کرده اید در غیر این صورت از دست رفته از طریق افزایش homeworking و کاهش هزینه.

"ما خوشحال هستیم که دولت شنیده سازگار تماس از CIPD به گسترش کار حفظ طرح و آن را بیشتر انعطاف پذیر, در همان زمان," او گفت:. "چالش بعدی خواهد بود برای دولت به کار با کارفرمایان برای طراحی بهترین راه برای فعال کردن furloughed کارکنان به کار پاره وقت برای کارفرمای خود و به تدریج کاهش اتکا به یارانه دستمزد قبل از اینکه این طرح به پایان می رسد در ماه اکتبر است."

او گفت: کارکنان باید خود را کنترل برای پرداخت انجماد و یا کاهش در سال پیش رو به عنوان سازمان تلاش برای حفظ شغل. یکی از سه شرکت به تعویق افتاد خود را پرداخت نقد و بررسی برای این سال از 14 درصد است که همان گفت در نظرسنجی قبلی.

بیش از دو سوم (67 درصد) از کارفرمایان قصد داریم به نقد و بررسی پرداخت بیش از 12 ماه آینده. به طور متوسط در بخش خصوصی شرکت های انتظار پرداخت یخ در مقایسه با 2 درصد افزایش سه ماه پیش در حالی که پرداخت انتظارات بدون تغییر باقی می ماند در بخش عمومی (1.5% افزایش) و داوطلبانه بخش (2% افزایش).

در پاسخ به بحران کنونی بسیاری از سازمان ها در حال افزایش homeworking (61%) انجماد استخدام (44%) انجماد و یا به تأخیر انداختن برنامه ریزی شده پرداخت را افزایش می دهد (33%) معرفی جدید کار انعطاف پذیر ترتیبات (32%) برش پاداش (29 درصد) و برش بودجه های آموزشی (27%).

"سازمان در حال انجام همه آنها می توانند برای نگه داشتن کارکنان در محل کار از کاهش ساعت کاری انجماد استخدام و برش, آموزش, بودجه, گفت:" الکس فلمینگ کشور و رئیس جمهور از نیروی انسانی و راه حل در Adecco گروه انگلستان و ایرلند است.

"بازار کار دستخوش یک تحول بزرگ به عنوان یک نتیجه از این زمان بی سابقه شرایطی. استخدام فعالیت کاهش یافته است به طور قابل توجهی, اما آن را مثبت کنید که افزونگی نیت افزایش یافته است تنها به میزان متوسطی در مقایسه با سه ماهه قبلی است."

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن