مدیر عامل کاهش پرداخت خواهد صندوق قابل توجهی افزایش پرداخت برای کم بگیر'

مرجان پدر و مادر GVC منابع بيشترين مدیر عامل/ميانه پرداخت کارکنان نسبت ویلی بارتون / Shutterstock.com کاهش مدی

توسط AKHSHIJNEWS در 9 تیر 1399

مرجان پدر و مادر GVC منابع بيشترين مدیر عامل/ميانه پرداخت کارکنان نسبت ویلی بارتون / Shutterstock.com

کاهش مدیران ارشد' پرداخت 3 ٪ می تواند صندوق متوسط سالانه افزایش پرداخت £2,000 برای FTSE 350 شرکت کمترین بگیران جدید تجزیه و تحلیل پیدا کرده است.

با توجه به بالا پرداخت مرکز که مورد تجزیه و تحلیل گزارش سالانه از اول 107 شرکت مطابق با اجرایی پرداخت نسبت الزامات گزارش در چهار ماه اول سال 2020 کاهش بالا بگیر " حقوق تنها کمی بهبود خواهد پرداخت انصاف پست-همه گیر.

انجام این کار به احتمال زیاد تاثیر قابل توجهی بر "میلیون ها نفر" از کلید کارگران, حقوق, این گزارش می گوید که بخش بهداشت و درمان دارای بالاترین مدیر عامل/ميانه کارگر پرداخت نسبت در 129:1.

معرفی شده در اوایل سال جاری اجرایی پرداخت هزینه, نسبت, گزارش, قانون نیاز به تمام انگلستان-شرکت های ذکر شده با بیش از 250 کارمند بتواند نسبت خود را به مدیر عامل پرداخت به پایین, متوسط و بالا چارک پرداخت از کارکنان خود را.

بالا پرداخت مرکز تجزیه و تحلیل نشان می دهد که FTSE 100 ميانه مدیر عامل/ميانه کارمند نسبت 74:1 و نسبت به مدیر عامل/پایین چارک کارمند 109:1. در FTSE 350 مربوطه نسبت به 55:1 و 78:1.

Ladbrokes و مرجان پدر و مادر GVC منابع بيشترين مدیر عامل/ميانه کارمند نسبت در 229:1 پس از مصالح ساختمانی تولید کننده CRH (207:1) دارو غول AstraZeneca (190:1) و Serco (190:1).

برای 11 FTSE 100 شرکت دریافت دستمزد یارانه ها از طریق دولت کردند طرح یا بانک مرکزی انگلستان Covid شرکت تامین مالی تسهیلات ميانه مدیر عامل/ميانه کارگر نسبت 80:1.

"با توجه به استفاده از حمایت دولت توسط این شرکت اشتغال خود شیوه یک ماده از منافع عمومی. تمام شرکت ها موظف به در نظر گرفتن چگونه آنها می توانند کارگران پرداخت نسبتا بیشتر است و این به خصوص در مورد کسانی که متکی به بودجه عمومی" این دوباره فکر پاداش گزارش اشاره می کند.

آن را می گوید واقعی پرداخت نسبت به احتمال زیاد بالاتر از آن گزارش از آنجا که 25 درصد از کارگران درآمد کمتر از پایین چارک آستانه. آن را در مقایسه با مدیران اجرائی' با پرداخت سالانه معادل حداقل دستمزد ملی و ميانه مدیر عامل/پایین پرداخت می شود کارگر نسبت در واقع 253:1 برای FTSE 100 شرکت و 133:1 برای FTSE 350 سازمان.

این گزارش همچنین به انتقاد از روایت کارفرمایان با استفاده از برای توجیه این اندازه از حقوق خود را نسبت به خصوص این واقعیت است که بسیاری از شرکت ها با استفاده از جمله بندی های مشابه.

"این ممکن است منعکس کننده استفاده از یک متن استاندارد برای توجیه پرداخت نسبتهای توسط مشاوران مشاوره در پاداش گزارش مناسب و بدون انعکاس و یا توضیح از پرداخت توزیع در شرکت در سوال" آن را می گوید.

با توجه به استفاده از حمایت دولت توسط این شرکت اشتغال خود شیوه یک ماده از منافع عمومی. تمام شرکت ها موظف به در نظر گرفتن چگونه آنها می توانند کارگران پرداخت نسبتا بیشتر است و این به خصوص در مورد کسانی که متکی به بودجه عمومی" – Re-thinking پاداش گزارش

با وجود این کاستی در گزارش اتاق فکر می گوید: مقدار زیادی از اطلاعات را می توان به دست آمده از آنها و آنها می تواند کمک به سازمانها و ذینفعان خود فرم یک طرح عمل.

"هیچ دو مدل کسب و کار دقیقا به طور یکسان به معنی زمینه بسیار مهم است هنگامی که در مقایسه های مختلف پرداخت نسبت. ممانعت از به طور غیر مستقیم اشتغال کارگران از محاسبه بدان معنی است که برخی از افشاگریهای ممکن است منعکس کننده نیروی کار شرکت به عنوان معمولا درک. نیز وجود دارد یک نیاز برای گرانول, اطلاعات در بالا پرداخت بین مدیر عامل و بالا چارک" آن را می گوید.

"با اینحال وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات ارزشمند است که می تواند به دست آورد از آشکار و همچنین بینش برای سهامداران به عمل. اولیه این یافته ها اضافه کردن به درک ما از چگونگی پرداخت هزینه توزیع در شرکت های دولتی."

به طور خاص آن را می یابد که اجرایی پرداخت هزینه, نسبت گزارش می توانید:

  • سرمایه گذاران را قادر کارکنان و نمایندگان خود را بهتر گفت و گو با شرکت ها در خصوص استخدام مدل و لینک خود را به استراتژی شرکت با استفاده از بخشی مقایسه به عنوان بخشی از بحث در مورد چرا و چگونه مدل خود را متفاوت از شرکت های رقیب
  • حمایت از استدلال برای عادلانه تر شیوه پرداخت و به افزایش پرداخت برای پایین ترین بگیران – برای مثال با استناد به این دامنه را برای توزیع مجدد از بالاتر بگیر
  • تشویق به بحث در مورد آنچه در بالا ، وسط و پایین بگیر و چرا – فقط به عنوان مسابقۀ گزارش باعث شده است تا بحث در مورد مسائل از جمله ساعات کار فرهنگ محیط کار و تقسیم کار در خانه است.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب